Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی آمل:

720 میلیارد تسهیلات رونق تولید در آمل پرداخت شد/ رشد 300 درصدی تسهیلات

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی آمل از پرداخت 720 میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید در این شهرستان خبر داد.

720 میلیارد تسهیلات رونق تولید در آمل پرداخت شد/ رشد 300 درصدی تسهیلات

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، مهرداد فولاد با بیان اینکه امسال 96 نفر ار بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان آمل برای دریافت 2 هزار و 330 میلیارد ریال تسهیلات از محل بسته رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند، گفت: پرداخت تسهیلات به 67 نفر از این افراد در کارگروه اعتبارات سازمان مصوب و به بانک های عامل معرفی شدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: تاکنون به 29 طرح در بخش های مختلف کشاورزی 720 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 300 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات از محل اعتبار منابع داخلی تامین و پرداخت شد، افزود: این طرح ها در زمینه های دام و طیور، زنبورداری، شیلات، پرورش ماهی، صنایع تبدیلی و تکمیلی بود.

فولاد تصریح کرد: برای توسعه فعالیت بنگاه های تولیدی که به دلیل کمبود نقدینگی فعالیت آنها کمتر از ظرفیت اسمی است و از میزان اشتغال پایدار توجیه‌پذیری برخوردار باشند در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.

این مسوول خاطرنشان کرد: پرونده ها پس از بررسی و کارشناسی و تایید طرح در کمیته، به کارگروه استانی ارسال می شود.

وی یادآور شد: متقاضیان طرح های بسته رونق تولید با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه بهین یاب behinyab.ir در بخش تامین مالی و ثبت نام در این سامانه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ مراجعه تا پس از بررسی طرح‌ها و احراز شرایط اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و از این منابع بهره مند شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید