Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

رتبه اول مازندران در صدور دامدارکارت/ 900 کارت صادر شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون 901 نفر دامدار مازندرانی موفق به دریافت دامدارکارت به مبلغ 270 میلیارد ریال شدند.

رتبه اول مازندران در صدور دامدارکارت/ 900 کارت صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، دامدارکارت با هدف کمک به تامین بخشی از نهاده های دامی دامداران با سود بانکی 11 درصد به صورت یکساله در اختیار دامداران قرار می گیرد.

دامداران می توانند با تهیه این کارت، برای هر راس دام سنگین 700 هزار تومان و برای هر راس دام سبک 300 هزار تومان تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

این کارت قابلیت نقد شدن ندارد و دامداران فقط می توانند از فروشگاه های مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی نهاده های دامی خود را خریداری کنند که در این مرحله دامداران روستایی و عشایری مدنظر هستند و برای دامداران صنعتی تعریف نشده است.

نگهدار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران در این باره گفت: تاکنون 4 هزار و 229 دامدار مازندرانی برای دریافت 1550 میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدارکارت به بانک کشاورزی معرفی شدند که 901 نفر موفق به دریافت دامدارکارت به مبلغ 270 میلیارد ریال شدند.

وی از رتبه اول مازندران در صدور دامدارکارت خبر داد و گفت: منابع برای پرداخت تسهیلات دامدارکارت محدود است و خواستار افزایش اعتبار از وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید