Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

تولیدات کشاورزی مازندران صادرات محور است/ برگزاری 200 قرارگاه امنیت غذایی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه استعدادهای زیادی در حوزه کشاورزی مازندران وجود دارد، افزود: اکثر محصولات کشاورزی تولیدی استان قابلیت صادرات دارد که به سایر استان ها و کشورها ارسال می شود.

تولیدات کشاورزی مازندران صادرات محور است/ برگزاری 200 قرارگاه امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، عزیزاله شهیدی‌فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی در اجرای طرح اصلاح و کارآمد سازی نظام یارانه‌ای بخش کشاورزی مازندران در سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد با بیان اینکه بحث اصلی جهاد کشاورزی، "امنیت و اقتدار غذایی" است که به صورت ویژه مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است، گفت: صاحبان صنایع دام و طیور با تولیدات خود دو هدف بهره‌مندی اقتصادی و ایجاد اشتغال و رساندن محصول به دست مصرف کنندگان واقعی را دنبال می کنند.

شهیدی‌فر خاطرنشان کرد: یارانه‌ها باید به دست تولیدکنندگان واقعی برسد و در مسیر صحیح خود قرار گیرد تا اثرات آن در جامعه نشان داده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 50 درصد جوجه یکروزه کشور در مازندران تولید می شود، گفت: استعدادهای زیادی در حوزه کشاورزی مازندران در کشور وجود دارد که باید مورد توجه و حمایت بیشتری قرار گیرد.

وی به برگزاری حدود 200 جلسه قرارگاه امنیت غذایی در دوماه آذر و دی ماه 1400 در ستاد سازمان و شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: 700 هزارتن شیر و 70 هزار تن گوشت قرمز سالانه در این استان تولید می شود.

شهیدی فر با بیان اینکه استعدادهای زیادی در حوزه کشاورزی مازندران وجود دارد، افزود: اکثر محصولات کشاورزی تولیدی استان قابلیت صادرات دارد که به سایر استان ها و کشورها ارسال می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید