Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از ایستگاه پمپاژ کرنوکر بیرانشهر واگذار می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: بهره برداری از ایستگاه پمپاژ کرنوکر بیرانشهر به تعاونی دارای اهلیت واگذار می شود.

بهره برداری از ایستگاه پمپاژ کرنوکر بیرانشهر واگذار می شود

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛بررسی وضعیت «ایستگاه پمپاژ کرنوکر» واقع در بخش بیرانشهر حوزه عمل جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد به ریاست  حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، مدیران آب و خاک، جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد، نمایندگان حراست، بازرسی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی بیرانشهر و بخشدار بیرانشهر در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان هیئتی متشکل از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد، آب و خاک و بخشدار بیرانشهر را مأمور کرد مسائل فنی و اجتماعی ایستگاه پمپاژ کرنوکر را بررسی کرده، میزان اعتبار مورد نیاز جهت بهره برداری از ایستگاه را اعلام نمایند.

حسنی مقدم تأکید کرد: مدیریت و بهره برداری از ایستگاه پمپاژ کرنوکر طی یک قرارداد محضری به تعاونی دارای اهلیت و مورد وثوق واگذار شود.

 وی در پایان گفت: این ایستگاه ۲۵۰ هکتار از اراضی منطقه را تحت پوشش قرار می دهد، بهره برداران از این ایستگاه ضمن رعایت الگوی کشت از محل درآمد حاصل از افزایش تولید سالانه اعتباری جهت تعمیر و نگهداری آن منظور کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید