Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان:

۷۲ هزار کیلومتر از اراضی زراعی و باغ های استان لرستان در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ مورد پایش قرار گرفت

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان از شناسایی ۸۷۷ مورد تغییر کاربری اراضی زراعی و باغها در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ توسط گشت های یگان حفاظت امور اراضی استان خبر داد.

۷۲ هزار کیلومتر از اراضی زراعی و باغ های استان لرستان در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ مورد پایش قرار گرفت

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛سرهنگ همایون بخشی اظهار کرد :تیم‌های گشت یگان حفاظت امور اراضی با نظارت دقیق بر موضوع حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها ؛مشاوره لازم جهت رعایت قوانین مربوط به امور اراضی انجام داده و در زمینه توزیع بروشور و پوستر های سامانه ۱۳۱ و یگان حفاظت امور اراضی در بین مردم فعالیت می کنند.

بخشی افزود :۸۷۷موارد تغییر کاربری شناسایی شده در ۸ ماهه ۱۴۰۰ در کل شهرستان استان بوده که  بیشترین فراوانی مربوط به شهرستان خرم‌آباد گزارش شده ،که گشت های یگان حفاظت امور اراضی  با صدور اخطار و توقف عملیات در این راستا با متخلفین برخورد قانونی کرده است.

وی ادامه داد: در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته در یک مقایسه ۳۹۱۵ ساعت واحدهای گشت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها فعال، و حدود ۷۲ هزار کیلومتر از اراضی مورد پایش قرار گرفت که حدود ۲۳۳ درصد در شناسایی تغییر کاربری های غیرمجاز، ۱۴۱ درصد در اجرای تبصره های ۱ و ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها افزایش عملکرد نسبت به سال گذشته  داشته ایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید