Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان:

تجهیز و نوسازی شهرک گلخانه ای دیناروند در دستور کار قرار گرفت

به منظور افزایش تولید در واحد سطح و کاهش هزینه های تولید، تجهیز و نوسازی شهرک گلخانه ای دیناروند در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار خواهد گرفت

تجهیز و نوسازی شهرک گلخانه ای دیناروند در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛"دکتر اسفندیار حسنی مقدم" به همراه معاونین بهبود تولیدات گیاهی و برنامه‌ریزی امور اقتصادی،  مدیران حفظ نباتات، باغبانی و امور سرمایه گذاری سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد جهت رفع مشکلات از شهرک گلخانه ای دیناروند بازدید کردند.

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در جمع صمیمی صاحبان واحدهای  گلخانه‌ای بر تجهیز و نوسازی این واحدها در راستای تولید کیفی و کاهش هزینه‌های تولید با استفاده از جدیدترین ماشین آلات در تولید محصولات گلخانه‌ای تأکید کرد.

 دکتر حسنی مقدم در خصوص اخذ سند تک برگ تفکیکی تعداد ۱۷ واحد  گلخانه با طی مراحل و تشریفات  قانونی و همکاری مدیریت حفظ نباتات با گلخانه داران جهت مبارزه با بیماریها و آفات گیاهی قول مساعد داد.

 دکتر حسنی مقدم گفت شهرک گلخانه ای دیناروند در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار احداث شده و دارای ۵۵ واحد گلخانه ای هر کدام به مساحت ۲ هزار و ۳۰۴ متر مربع است.

 وی در پایان گفت در این واحدها انواع محصولات گلخانه ای شامل گوجه گیلاسی، بادمجان، خیار و فلفل تولید می شود، تولیدات این گلخانه ها به کشورهای روسیه و حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این شهرک  مشغول به کار هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید