Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان:

۱۲ شهرک گلخانه‌ای استان لرستان در سطح ۴۳۱ هکتار به متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش واگذار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: ۱۲ شهرک گلخانه‌ای استان لرستان در سطح ۴۳۱ هکتار به متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش واگذار می‌شود.

۱۲ شهرک گلخانه‌ای استان لرستان در سطح ۴۳۱ هکتار به متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش واگذار می‌شود

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان،  "حسنی‌مقدم" در جلسه ستاد توسعه گلخانه های استان لرستان با اعلام این خبر گفت زیرساخت‌های این ۱۲ شهرک احداث شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ادامه داد به منظور استفاده بهینه از منابع آب و خاک،  زمینه یابی و شناسایی مناطق مستعد استان جهت احداث گلخانه ها در دستور کار این سازمان قرار دارد.

 این مقام مسئول با اعلام اینکه بحران کم آبی حرکت به سمت کشت های گلخانه ای را ضروری کرده است،  تصریح کرد افزایش تولید در واحد سطح، صرفه جویی در مصرف آب، تولید محصول سالم و اشتغال زایی بالا از جمله مزایای کشت های گلخانه‌ای است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به اعضای ستاد توسعه گلخانه استان تاکید کرد قبل از صدور مجوز برای احداث گلخانه ابتدا از منبع تأمین آب گلخانه ها اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به صدور مجوز احداث کنند.

وی در پایان گفت حداقل سطح برای گلخانه های بزرگ مقیاس ۲ هزار متر مربع می باشد و متقاضیان جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید