Iranian Agriculture News Agency

مدیرصنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهادکشاورزی لرستان خبر داد:

حمایت از سرمایه گذاران حوزه صنایع تبدیلی و غذایی

مدیرصنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: از سرمایه گذارانی که شرایط لازم برای سرمایه گذاری دربخش توسعه صنایع تبدیلی وغذایی را داشته باشند حمایت همه جانبه می کنیم و بر این باور هستیم حمایت و همکاری با افراد سرمایه گذار سبب توسعه اقتصاد پایدار استان می شود.

حمایت از سرمایه گذاران حوزه صنایع تبدیلی و غذایی

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان مدیرصنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهادکشاورزی لرستان تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون مدیریت صنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در راستای توسعه سرمایه ‌گذاری و ایجاد طرح های صنایع تبدیلی و غذایی درسطح استان توانسته است ۲۳ مورد موافقت اصولی، ۸ فقره جواز تاسیس، ۹ فقره تمدید جواز تاسیس و ۳ واحد طرح صنایع تبدیلی و غذایی را صادر و به بهره برداری برساند.

مردادی  اهداف طرحهای اجرایی حوزه صنایع تبدیلی وغدایی را کاهش ضایعات، جذب مواد اولیه، ایجاد زمینه صادرات و توسعه اشتغال فصلی و تکمیل زنجیره های تولیدی عنوان کرد.

وی از حمایتهای رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  تقدیر کرد و افزود با حمایت و همکاری سایر دستگاهها و مشارکت بخش خصوصی و استفاده از مدیریت زمان شاهد توسعه صنایع و فرآورده های محصولات کشاورزی و افزایش تولیدات در سطح استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید