Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد:

آغاز پرداخت ۷۰ میلیارد تومان غرامت بیمه شدگان محصولات کشاورزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۴ هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دارد.

آغاز پرداخت ۷۰ میلیارد تومان غرامت بیمه شدگان محصولات کشاورزی

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛"غلامعلی فتحی" معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان درجلسه بررسی وضعیت آب و خشکسالی در لرستان که باحضور ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی درمجلس شورای اسلامی برگزارشد، با اشاره به پرداخت‌های خوب بیمه برای جبران خسارت‌های کشاورزی استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۴ هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دارد.

 وی خاطرنشان کرد: این میزان پوشش بیمه‌ای در شهرهایی همچون کوهدشت، رومشکان و پلدختر که میزان خشکسالی بالاتری دارند، بیشتر است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی لرستان از پرداخت ۷۰ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان خبر و ادامه داد: این میزان غرامت برای بخش زراعت بوده و فرآیند پرداخت آن در شهرهای مختلف استان آغاز شده است.

 فتحی بر لزوم بیمه محصولات کشاورزی تاکید و تصریح کرد: با توجه به خشکسالی و کم‌آبی استان انتظار می‌رود بهره‌برداران بیستری نسبت به بیمه کردن محصولات اقدام کنند.

 وی با بیان اینکه در زمینه تامین علوفه دامداران با مشکل جدی مواجه هستیم، افزود: از این‌رو سرمایه در گردشی باید در اختیار دامداران و کشاورزان قرار گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید