Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان:

در جریان بازدید از شرکت زاگرس فارمد پارس تولید کننده داروهای دامی، طیور و آبزیان اظهار کرد:

در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در مسیر خدمت به تولیدکنندگان بخش کشاورزی نهایت همکاری را با شرکتها، کارخانجات و کارگاههای پشتیبان بخش کشاورزی به عمل می‌آورد.

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ اسفندیار حسنی مقدم که به همراه دکتر زبردست مدیر کل دامپزشکی استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین ویسکرمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، دکتر جواد گودرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد از شرکت زاگرس فارمد پارس بروجرد، «تولید کننده داروهای دامی، طیور و آبزیان» بازدید کرد با اعلام این خبر گفت: در شرایط تحریم و در جنگ اقتصادی نابرابر با دشمنان مدیریت کردن مجموعه ای که مواد اولیه مورد نیاز خود را تأمین و اقدام به تولید داروهای دامی مورد نیاز کشور کرده و بخشی را به خارج از کشور صادر نماید مهم و قابل ستایش است.

 وی افزود به تعبیر مقام معظم رهبری برای غلبه بر دشمن و بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه باید از درون قوی باشیم یکی از راههای قوی شدن از درون حمایت از شرکتهای تولیدی بخش کشاورزی است و این مهم کشور را به سمت استقلال و امنیت غذایی سوق می دهد.

  دکتر اسفندیار حسنی مقدم تصریح کرد با توجه به استعداد لرستان در تولید گیاهان دارویی واحد تحقیق و توسعه این شرکت می تواند بر پایه گیاهان دارویی اقدام به تولید داروهای دامی نماید در این راستا سازمان جهاد کشاورزی لرستان در صدور مجوزها نهایت همکاری را به عمل خواهد آورد.

 وی گفت شرکت زاگرس فارمد پارس تولید کننده داروهای دامی، طیور و آبزیان در زمینه تولید محصولات تزریقی همچون محلول استریل تزریقی آنتی بیوتیک، ویتامین ها، ضد انگلها، بلوس های خوراکی ضد انگل، آنتی بیوتیک پودرهای مخلوط در دان طیور و آبزیان، شوینده های دامی، ضدعفونی کننده، سوسپانسیون های خوراکی ضد انگل و آنتی‌بیوتیک فعالیت دارد.

◽️ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان افزود شرکت زاگرس فارمد پارس دارای ۱۰۰ پروانه تولید محصول از سازمان دامپزشکی است که ۹۸ محصول در حال حاضر در خطوط شرکت تولید و روانه بازار می‌شود و بیش از ۲۵۰ نفر کادر فنی و اداری در این شرکت مشغول به کار میباشد.

لازم به ذکر است این شرکت در چهار سال متوالی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ به عنوان واحد برتر صادر کننده کشور برگزیده شده است و دارای گواهینامه  GMP دامی و انسانی و ایزو ۹۰۰۱, ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۰۱ می باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید