Iranian Agriculture News Agency

حسنی مقدم در بازدید میدانی از شهرک گلخانه ای واشیان شهرستان پلدختر تاکید کرد؛

ادامه عملیات زیرساختها و واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای اهلیت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در بازدید میدانی از شهرک گلخانه ای واشیان شهرستان پلدختر بر ادامه عملیات زیرساختها و واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای اهلیت تاکید کرد.

ادامه عملیات زیرساختها و واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی  دارای اهلیت

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، اسفندیار حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، به همراه معاونین بهبود تولیدات گیاهی، برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، مدیر حراست و مدیر عامل شرکت شهرک های گلخانه ای از شهرک گلخانه ای در دست  احداث ٢٠ هکتاری واشیان پلدختر بازدید کرد.

 حسنی مقدم در جریان این بازدید گفت: زیرساختهای شهرک گلخانه ای ۲۰ هکتاری  واشیان پلدختر در اراضی ملی شامل اجرای شبکه گاز، آب شرب، حفر ٢ حلقه چاه با دبی ۱۸ لیتر در ثانیه، استخر ذخیره آب ۲۰۰۰ متر مکعبی، خیابان کشی و جدول کشی آن به طور کامل انجام شده است.

اسفندیار حسنی مقدم ادامه داد: ۸۰ درصد شبکه آب، ۷۵ درصد حصارکشی و ۷۰ درصد تسطیح گلخانه انجام شده است و در مجموع ۷٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی در پایان گفت: این گلخانه ظرفیت سالانه تولید ۵ هزار تن محصولات گلخانه ای شامل سبزی و صیفی را دارد و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال  ۲۰۰ نفر بطور مستقیم فراهم می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید