Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:

۲۵۰ هزار قطعه مرغ در واحد‌های تولیدی خرم‌آباد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:۲۵۰ هزار قطعه مرغ در واحد‌های تولیدی خرم‌آباد تولید می‌‌شود.

۲۵۰ هزار قطعه مرغ در واحد‌های تولیدی خرم‌آباد

 به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان جمعه ۲۴ بهمن ماه به همراه دست اندرکاران تولید و تنظیم بازار مرغ، مجموعه های جهاد کشاورزی، دستگاه‌های نظارتی،  معاون دادستان، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از ۱۰ واحد‌ تولیدی مرغ شهرستان خرم‌آباد بازدید کردند.

 اسفندیار حسنی مقدم با اشاره به اینکه ١٠ واحد‌ تولیدی مرغ گوشتی همگی فعال و آماده عرضه مرغ هستند، عنوان کرد: این واحدهای تولیدی بالغ بر ۲۵۰ هزار قطعه مرغ تنظیم بازار برای ده روز آینده را آماده دارند، علاوه بر این  در مرحله بعدی واحدهای تولیدی نیز مرغ مورد نیاز را عرضه خواهند کرد.

 وی افزود: در این بازدید مقرر شد مسائل و مشکلات تولید کنندگان بررسی شود، همچنین مشارکت تولید کنندگان برابر تقویمی که توسط مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تعریف شده برای عرضه مرغ در اختیار کشتارگاه قرار بگیرد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: نظارت لازم بر سیستم شبکه توزیع عمده و خرده مرغ از تولید تا مصرف انجام خواهد شد.

 حسنی مقدم افزود: امیدواریم از شنبه توزیع مرغ تنظیم بازار با نرخ مصوب عادی و  بهتر انجام شود.

 وی با اشاره به اینکه اکیپ نظارتی تا عید تداوم دارد، عنوان کرد: برنامه کنترل کیفی در قالب یاوران تولید برای تولید کنندگان و ارائه راهکارهای علمی و فنی را در دستور کار داریم.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدواریم با تداوم نظارت‌ها، برخی از نگرانی‌های مردم را در خصوص بازار مرغ برطرف کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید