Iranian Agriculture News Agency

نشست مسئولین و کارشناسان واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها و مرکز استان لرستان

مدیر صنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان هدف از تشکیل این جلسه را توجیه فنی، مهارت آموزی با ماشین آلاتی که در امرفرآوری و بسته بندی موادغذایی نقش ایفا می کنند برشمرد.

نشست مسئولین و کارشناسان واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها و مرکز استان لرستان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، صید احمد مرادی  آموختن این کار را ازطریق فضای مجازی تا حدودی امکان پذیر دانست وگفت خود متقاضیان در نصب تجهیزات ازکارشناسان تخصصی درهررشته ای متناسب با آن میبایستی استفاده کنند.

 وی تاکیدکرد در  ارائه خدمات به متقاضیان و سرمایه گذاران در بخش صنایع تبدیلی و غذایی  درسطح شهرستانها موافقت سایر دستگاهها را اخذ نمایند و از مراجعه غیرضروری آنها به مرکزاستان اجتناب ورزند  زیرا سامانه های الکترونیکی فعال میباشند و از مدیران جهادکشاورزی شهرستانها انتظارداریم دراین راستا مساعدت داشته باشند تااز اتلاف وقت و۰۰۰۰ کاسته شود.

 درادامه رئیس اداره فن آوری اطلاعات وآمار سازمان  بر راه اندازی سامانه پنجره واحد سیاک و۰۰۰ اشاره و تاکیدنمودند آمادگی لازم جهت آموزش کارشناسان در سطح استان  را داریم و هیچگونه محدودیتی در امر ارائه خدمات الکترونیکی به هم استانیهای عزیز نداریم و درصورت تامین منابع مالی تجهیزات راتامین خواهیم کرد تامشکل واحدهای صنایع مرتفع گردد.

  سپس کارشناسان شهرستانها به تبیین دیدگاهها و نقطه نطرات و چالش ها و موانع کاری اشاره نمودند که به آنها راهکارهای لازم ارائه گردید و ابراز امیدواری گردید با حمایتهای رئیس محترم سازمان در پیشبرد اهداف جامه عمل بپوشانیم.

  درخاتمه مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان  درخصوص برنامه های سال  ۱۴۰۰ چندین اولویت اساسی سازمان دربخش صنایع تشریح و عنوان کرد جهادکشاورزی شهرستان پلدختر و بخش خصوصی درزمینه فرآوری انجیر بایستی از فرصت نهایت استفاده را بکنند

  وی اولویت ها سازمان جهاد کشاورزی استان را در قطب های تولیدی و ایجاد سردخانه های تک مداری( زیر صفر )و دومداری (بالای صفر) برشمرد.

 مدیر صنایع غذایی سازمان با اشاره به تولیدات باغی استان گفت: متقاضیانی که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان مورد حمایت قرار گرفتند در اغلب شهرستان‌ها زمینه ایجاد فعالیت‌ آنها ظرف تا دو سال در صورت اعطای تسهیلات به روز شاهد بهره برداری این طرحها خواهیم بود.

 وی درپایان گفت: کسانی که واجد شرایط برای سرمایه گذاری باشند مورد حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید