Iranian Agriculture News Agency

حمایت از راه اندازی کارخانه فرآوری گیاهان دارویی

این جلسه با حضور نمایندگان بانکهای سپه وصنعت ومعدن و همچنین سرمایه گذار، دانشگاه علوم پزشکی ؛ مدیرصنایع ومعاون و مدیریت باغبانی برگزار شد.

حمایت از راه اندازی کارخانه فرآوری گیاهان دارویی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، منصوری مدیرکل حوز ه اقتصادی استانداری لرستان درخصوص ضرورت راه اندازی کارگروه گیاهان دارویی  در سال جهش تولید و توسعه کشت این محصول در استان که در بهبود کسب وکار مفید است و اختصاص اعتبارات ویژه؛ برندسازی؛ تغییردرآمدی؛ بالابردن توان معیشتی برفعال سازی طرحهای راکد تاکید وازسرمایه گذار و بانکهای مربوطه خواستند مشکلات را رفع کنند.

 درادامه مدیرصنایع سازمان جهادکشاورزی باتشریح اقدامات سازمان در زمینه گیاهان دارویی گفت باتوجه به ظرفیت تولیدی درلرستان و با توجه به مجوزهای صادره دربخش گیاهان دارویی مبنی بر فرآوری ؛ بسته بندی، برندسازی و صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی نکاتی رابرشمرد و ابراز امیدواری کرد درصورت حمایت بانکها جهت اعطای تسهیلات بانکی شاهد شکوفایی و توسعه باشیم.

درادامه بانکها جهت حل مشکل واحد مربوطه مطالبی راعنوان و در صورت امکان در تصمیمات متخذه تجدیدنظر خواهوشد.

درخاتمه مدیرکل دفتراقتصادی گفت انتظارداریم باتوجه به سازکار قانونی رفع موانع تولید، مشکل این واحد و موارد مشابه حل شود و مجموعه استانداری ؛ سازمان جهادکشاورزی وصمت حمایتهای لازم راجهت تداوم فعالیتها داشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید