Iranian Agriculture News Agency

قرار داشتن کشور در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار

​رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: هر گونه مطالبه ایثارگران را در چارچوب قانون و براساس موازین شرعی انجام خواهیم داد.

قرار داشتن کشور در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان،‌ اسفندیار حسنی مقدم در مراسم تجلیل از رزمندگان جهادگر که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مقامات کشوری به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، عنوان کرد: همه شهدایی که در جهت منافع کشور و حفظ کیان و امنیت ملی جان خود را از دست دادند کاری بسیار ارزشمند انجام دادند و درپیشگاه خداوند اجری بزرگ در انتظارشان است.

وی  افزود: همه ما باید نسبت به فداکاری شهدا،ایثار گران و آزادگان که در زمان 8 سال جنگ تحمیلی با شهامت و رشادت از جان خود مایه گذاشتند قدردان باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطر نشان کرد: اکنون کشور ما در یک نبرد اقتصادی تمام عیار به ویژه در حوزه تولید قرار دارد.

حسنی مقدم تاکید کرد: هرگونه مطالبه ایثارگران را در چارچوب قانون و براساس موازین شرعی انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای استعدادهای مادی وانسانی فراوانی است، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که تا از این ظرفیت و منابع جهت رفع چالش های پیش رو همچنین ثبات اقتصادی کشور استفاده کنیم.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان بیان کرد: مردم کشور دارای مولفه های مثبت فرهنگی از جمله گذشت و صبر هستند که بخشی از متون و آموزه‌های معارف دینی مانیز محسوب می شوند، بنابراین همه ما در این شرایط که به تعبیری نوعی ازجنگ با ماهیت اقتصادی است باید عبور کنیم.

حسنی مقدم افزود: کشورهای سلطه‌گر جهانی کشور  را از حیث اقتصادی تحریم کرده‌اند و ما در شرایط فعلی با یک اقتصاد تحریمی مواجه هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مصرف گوشت مرغ کشور ما چیزی حدود ۲.۷ میلیون تن است، اظهارکرد:  استمرار تولید مرغ نیازمند تامین خوراک به موقع برای مرغداران است.

حسنی مقدم در ادامه بیان کرد: به علت تحریم اجازه خرید ۱۵ میلیون تن نهاده به کشور را نمی‌دهند و از طرفی ما با شبکه‌های دلالی و سودا گرانی که باعث اختلال در نظم نهاده  می شوند مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: این‌موضوع باعث عدم تعادل وتوازن در‌ بازار نهاده شده و این مسئله نه تنها خیانت به اقتصاد این کشور تلقی می‌شود، بلکه تبدیل به چالشی در حوزه نهاده شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید