Iranian Agriculture News Agency

افتتاح پنج طرح عمرانی زیر ساختی با حضور نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد در مراسم افتتاح طرح توسعه خوراک دام و طیور ماددانه از افتتاح ۵ طرح عمرانی زیرساختی با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح پنج طرح عمرانی زیر ساختی با حضور نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد  فرارسیدن ماه شهادت آقا اباعبداله الحسین را تسلیت گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و با هنر به مقایسه روند توسعه در دوران پیش از انقلاب و پس از آن  در کشور پرداخته و گفتند : اولین نعمت انقلاب برای مردم امنیت بوده است و در سایه امنیت و همدلی می‌توان بر همه مشکلات فائق آمد.

نباتی در حاشیه بهره برداری از طرح توسعه خوراک دام ماددانه اظهار کرد: جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد امروز به مناسبت هفته دولت افتتاح ۵ طرح شامل یک واحد پرورش ماهی سرد آبی در کرکیخان به ظرفیت  ۱۰ تن  و ۲ واحد پرواربندی گوساله ۲۵۰ راسی در روستاهای سرچغا و قشلاق را در نظر دارد همچنین بهره برداری از کانال آببر گلچهران نیز افتتاح می‌شود که با شروع به کار  این طرح‌ها علاوه بر بهره مندی کل روستای گلچهران ،اشتغال ۱۶ نفر نیز فراهم خواهد شد.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد همچنین گفت: طرح توسعه ماددانه با سرمایه بخش خصوصی به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا شده و ظرفیت تولید این طرح از ۲۴ هزار تن در سال به ۳۶ هزار تن افزایش یافته است .

وی در ادامه گفت: کارخانه خوراک دام و طیور ماددانه در سال مزین شده به نام جهش تولید موفق شده است با هماهنگی ریاست سازمان جهاد کشاورزی و معاونت بهبود تولیدات دامی خوراک اولیه و استارتر ده روز اول جوجه ریزی تمام مرغداران مرغ گوشتی استان را تامین کند.

در ادامه مقصودی نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی  ضمن تشکر از مدیریت جهاد کشاورزی در حمایت و همراهی قشر تولید کننده ، بر پشتیبانی هر چه بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و استفاده از پتانسیلهای بومی منطقه تاکید نمود.

ولی زاده معاون منابع انسانی استاندار نیز ضمن برشمردن پاره ای از مشکلات امر تولید گفت : انجام کارهای تولیدی امری سخت و دشوار است ولی با همصدایی و حمایت همه عوامل می‌توان این روند را تسهیل و تسریع کرد.

شایان ذکر است شهرستان بروجرد با دارا بودن ۸/۳ درصد از مساحت استان ۱۶ درصد محصولات کشاورزی و دامی استان را تولید می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید