Iranian Agriculture News Agency

تعامل سازنده با خبرنگاران، پشتوانه امنیت ملی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

تعامل سازنده با خبرنگاران، پشتوانه امنیت ملی است

متن پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

 ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

خبرنگاران شایسته ارزشمندترین تکریم و قدر شناسی بوده و حقیقتاً در این روزهای سخت به ویژه روزهای دشوار مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی استان تلاش می کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه های اجرایی توفیقاتی را کسب کردند.

بدون شک نقش و تعامل سازنده شما فرهیختگان با بخش کشاورزی نیز راهگشا و تضمین‌ کننده امنیت غذایی و در نهایت پشتوانه امنیت ملی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز  از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و‌ اطلاع‌رسانی فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی ‌تشکر و قدردانی کرده و برایتان آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید