Iranian Agriculture News Agency

توسعه بخش کشاورزی اشتغال و تولید ثروت را به دنبال دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز ایجاد اشتغال و تولید ثروت است.

توسعه بخش کشاورزی اشتغال و تولید ثروت را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، "اسفندیار حسنی مقدم" در دیدار با  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی این آمادگی را دارد که در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در زمینه آموزش و ایجاد اشتغال بیش از گذشته با کمیته امداد امام خمینی "ره" همکاری کند.

وی گفت: ۱۱ درصد آب کشور در لرستان تولید می‌شود، لذا  به منظور توسعه پایدار کشاورزی و افزایش بهره‌وری  همه شرایط از جمله آب کافی ، خاک حاصلخیز ، نور فراوان ، هوای مطبوع و معتدل مهیاست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه استان ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد، عنوان کرد: افزایش تولید محصولات کشاورزی باعث ایجاد درآمد و ثروت شده و خود به خود زمینه ساز رفع محرومیت و کاهش فقر در جامعه می‌شود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی "ره" با تبریک انتصاب دکتر حسنی مقدم به سمت ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان  با بیان اینکه در راستای  توانمندسازی خانواده‌های های تحت پوشش کمیته امداد امام "ره"سر فصلهایی  که دنبال می‌کنیم با مجموعه جهاد کشاورزی در ارتباط است، عنوان کرد: بنابراین نیاز به اساتید و متخصصین حوزه جهادکشاورزی به منظور آموزش مددجویان در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی داریم.

در پایان این دیدار با اهداء اثر هنری مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان از جناب آقای دکتر حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید