Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با فرماندار شهرستان سلسله

اسفندیار حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در سفر به شهرستان سلسله ، جهت بازدید از طرح های کشاورزی این شهرستان با جناب آقای مهندس خسروی فرماندار شهرستان سلسله و حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهرستان الشتر دیدار و گفتگو کردند.

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با فرماندار شهرستان سلسله

در این دیدار فرماندار شهرستان سلسله با تبریک انتصاب حسنی مقدم به سمت ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از خدمات، همکاری و ارائه اقدامات مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در شهرستان سلسله تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان را ( معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیر آب و خاک و فنی مهندسی سازمان، مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی) سازمان همراهی می‌کردند.

حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان سلسله به خاطر حمایتها و همکاری های موثر ایشان با سازمان جهاد کشاورزی یاد آور شدند؛ شهرستان سلسله با داشتن پتانسیل‌های فراوان (آب و هوای مناسب ، خاک حاصلخیز ، منابع آب فراوان و ارتفاع مناسب از سطح دریا، ظرفیتهای مناسبی را جهت پیشرفت مناسب و چشمگیر در بخش کشاورزی و افزایش تولید محصولات مختلف کشاورزی را دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید