Iranian Agriculture News Agency

استفاده از توان کارشناسی و تخصصی در جهاد کشاورزی استان لرستان

حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در دیدار با پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات مجموعه مدیریت شهرستان خرم آباد، از همه همکاران خواست تا در جهت خدمت به مردم و پیشبرد اهداف توسعه بخش کشاورزی استان با تلاش، کوشش و روحیه جهادی گام های موثر و چشم گیری را بردارند .

استفاده از توان کارشناسی و تخصصی در جهاد کشاورزی استان لرستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با تاکید بر همدلی، برادری، روحیه با نشاط و استفاده از توان حداکثری کارشناسی و تجارب ارزشمند همکاران در جهت انجام خدمت صادقانه و خداپسند و تامین سبد غذایی مردم تاکید کرد.

حسنی مقدم در این دیدار با اشاره به این موضوع که محوریت اصلی برنامه‌های بنده استفاده از توان فنی و تخصصی و استفاده حداکثری و بهینه از نیروی انسانی با توجه به استعداد های ویژه و خدادادی استان است ، بر حضور فعال و پویای همه همکاران تاکید نمود.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سند چشم انداز کشور  در افق ۱۴۰۴، ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری( مدظله العالی) دو وظیفه مهم برای بخش کشاورزی تعریف شده که آن دو  وظیفه عبارتند از ؛ ( امنیت غذایی و سلامت غذایی مردم) ، لازم است با حفظ منابع پایه گام های موثری را در تحقق این وظایف مهم و خطیر برداریم .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و ابلاغی در زمینه بیماری کرونا توسط همه همکاران بر استفاده الزامی و ضروری تمامی پرسنل از ماسک با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و تاکیدات ریاست محترم جمهوری به منظور حفظ سلامت خود و خانواده هایشان تاکید و اعلام کرد: از اصلی ترین نگرانی های بنده  سلامت و تندرستی همکاران عزیز و خانواده های آنها در شرایط سخت بیماری کرونا ویروس است.

حسنی مقدم در پایان با اعلام این مطلب که اینجانب به تمامی مشکلات و گرفتاریهای پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان اطلاع دارم و  تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم با استفاده از توان کارشناسی و ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات و مسائل مرتبط با همکاران گام‌های موثر و مثبتی را برداشته تا همکاران عزیزم بتوانند با  آسودگی خیال در جهت خدمت صادقانه و خدا پسند به مردم قدم های استواری را بردارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید