Iranian Agriculture News Agency

طلایی:

در شرایط سخت تحریم، با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تامین کردیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شرایط سخت تحریم هستیم اما مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تامین کرده است.

در شرایط سخت تحریم، با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تامین کردیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به این مطلب که ؛ در شرایط سخت تحریم هستیم، اما مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تامین کرده است که  این مهم با عنایت به برکات فراوان خداوند متعال، تلاش‌های ارزشمند کشاورزان، اجرای سیاست‌های درست ابلاغی و همت والای همکاران و کارشناسان در سراسر کشور محقق شده است.

طلایی در ادامه با تاکید بر اینکه در دوره جدید مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی باید توان کار و تلاش مان را دوچندان کنیم و امروز امید زیادی به بخش کشاورزی است،  بخشی که کشاورزان زحمتکش ثابت کرده‌اند می‌توانند روی پای خود بایستند و در استقلال اقتصادی کشور سهیم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به فرمایشات وزیر جهاد کشاورزی در مجلس و توصیه‌های ریاست جمهوری به وزیر جهاد کشاورزی در اهمیت موضوع بخش کشاورزی افزود: باید در فرصت باقی‌مانده با کار و تلاش و همت مضاعف در سالی که تعهد وزارت جهاد کشاورزی بر افزایش ۵ میلیون تنی محصولات و تولیدات کشاورزی است، بر این موضوع تاکید کرد و در حوزه های مختلف از جمله آب و خاک و گلخانه ها این مهم را تحقق داد.

طلای افزود: با توجه به رویکرد وزارت جهاد کشاورزی که همان کار و تلاش است، باید با برنامه‌ریزی‌های درست، منسجم، همت، کار و تلاش مضاعف، رفاقت و همدلی در شرایط سخت تحریم ها بتوانیم تعهدات خود را انجام داده و این مهم را محقق سازیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه وظیفه وزارت در شرایط سخت و تحریم تامین نهاده ها که مهمترین ابزار تولید و کار در استانها است که باید استان‌ها نیز از این ظرفیت طلایی نهایت استفاده را کنند.

طلایی با اشاره به طرح یاوران تولید افزود: با توجه به نیروهای کارشناس و نیروی انسانی جوان و وجود محققین زبده و با تجربه در استان می توان با همگرایی در افزایش تولید در واحد سطح و محصولات مختلف کشاورزی قدم‌های موثری را برداشت.

وی تلاش در جهت اجرایی کردن تعهدات و برنامه های توسعه باغات در  اراضی شیب دار  و کم بازده تاکید کرده و با اشاره به اقدامات موثر و چشمگیر انجام شده در استان، اظهار امیدواری کرد جهش مطلوبی در این زمینه در لرستان صورت گیرد.

وی در پایان با قدردانی از بازدار، اسفندیار حسنی مقدم  را به‌عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی لرستان معرفی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید