Iranian Agriculture News Agency

عبدالرضا بازدار سکاندار معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها شد

پیش از ظهر امروز بر اساس حکم صادره از سوی مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، عبدالرضا بازدار که ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان را بر عهده داشت به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها انتخاب شد.

عبدالرضا بازدار سکاندار معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، مسعود منصور در مراسم معارفه معاون برنامه‌ریزی گفت: تمامی تلاش بر این است افرادی که در مجموعه سازمانی و ادارات کل مسئولیت می‌پذیرند از داخل مجموعه منابع‌طبیعی باشند و آقای بازدار نیز از خانواده منابع‌طبیعی است زیرا او چند سال مدیر کل منابع‌طبیعی استان ایلام بود و با مبانی و اصول منابع‌طبیعی آشنایی کامل دارد.

وی گفت: معاونت پشتیبانی با برنامه و بودجه، فناوری و اطلاعات، مسایل اداری، استخدامی و ذیحساب و مالی در ارتباط است و یکی از معاونت‌های کلیدی سازمان است، مشورت‌ها و رایزنی های‌زیادی انجام شد تا سازمان جنگل ها از وجود دکتر بازدار در این معاونت بهره مند شود.

رییس سازمان جنگل‌ها شفاف‌سازی در مسایل مالی را از اولویت‌های مهم این سازمان برشمرد و یادآور شد: باید در هزینه کرد اعتبارات همه اسناد و مدارک شفاف و روشن باشد.  

در مراسم معارفه معاونت برنامه‌ریزی، حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) به آیه شریفه از قرآن مجید اشاره کرد و گفت: اگر شاکر خدا باشیم خداوند نعمتش را بر ما ارزانی می‌دارد و اگر کفران نعمت کنیم خداوند عذابش اس را نسبت به ما شدید خواهد کرد.

طباطبایی‌نژاد همچنین یادآوری کرد: مسئولیتی که امروز می‌پذیریم باید شکر کنیم و لازمه پذیرش مسئولیت خدا محور بودن است.

وی همچنین گفت: انفال در دست ما امانت است و باید نسبت به حفاظت و بهره برداری اصولی از آن احساس مسئولیت کنیم.

بر اساس این گزارش در پایان بخش مراسم معارفه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع، رییس سازمان جنگل‌ها با اعطای حکم انتصاب به بازدار از زحمات و تلاش‌های قابل توجه رامین میرزایی که پیش از این عهده‌دار این معاونت بود تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید