Iranian Agriculture News Agency

تا آخرین روز از فصل بهار ۱۳۹۹ انجام شد

خرید بالغ بر ۶۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان لرستان

​جلسه ستاد خرید گندم سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ریاست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان و با حضور (مدیر کل غله و خدمات بازرگانی و مدیر تعاون روستایی) استان ،(مدیر حوزه ریاست، مدیر زراعت، مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی، نمایندگان مدیریت‌های بازرسی و حراست) سازمان، در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

خرید بالغ بر ۶۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان لرستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، بیرانوند مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با اعلام این خبر که تا آخرین روز از خرداد ماه سال جاری بالغ بر ۶۱ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی و مراکز خرید تعاون روستایی خریداری شده و به سیلوهای ذخیره سازی گندم استان تحویل داده شده است، افزود تا این  تاریخ نیز ۶۷ تن دانه روغنی کلزا توسط مراکز خرید از کشاورزان کلزا کار خریداری شده است‌.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان این مطلب که تا هفدهم خرداد ماه ۹۹ نیز با تمامی کشاورزان که گندم خود را به مراکز خرید تحویل داده‌اند، تسویه حساب کامل انجام شده و بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان به این کشاورزان پرداخت شده است، تاکید کردند طلب مابقی کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تحویل داده اند با پیگیری های انجام شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در چند روز آتی پرداخت خواهد شد.

ابراهیمی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل خرید گندم و دانه‌های روغنی در سال زراعی ۹۹ -۹۸، افزود؛ با تدابیر انجام شده به میزان و مقدار کافی کمباین های برداشت در استان وجود داشته و پیش‌بینی‌های لازم جهت برداشت به موقع و خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان ضمن تاکید بر فعال و پویا بودن سامانه پهنه بندی جهت ثبت گندم خریداری شده کشاورزان، از عوامل پشتیبانی سامانه پهنه بندی و کارشناسان پهنه خواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت این اطلاعات اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی همچنین بر فعال بودن تمامی مراکز خرید در سطح استان به صورت ۲۴ ساعت تاکید نموده و اعلام داشتند این مراکز می بایست بر اساس دستورالعمل های ابلاغی نسبت به خرید گندم سلف خرها یا مباشرین اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید