Iranian Agriculture News Agency

از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان صورت گرفت

بازدید از طرح‌های در حال ساخت در حوزه‌های مختلف کشاورزی شهرستان بروجرد

​رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به همراه معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد از گلخانه در حال ساخت آقای رضایی در شهرستان بروجرد بازدید بعمل آوردند.

بازدید از طرح‌های در حال ساخت در حوزه‌های مختلف کشاورزی شهرستان بروجرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، در این بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بر تکمیل هرچه سریعتر طر‌ های در حال ساخت در حوزه های مختلف کشاورزی تاکید کردند .

وی با اعلام این مطلب که یکی از سیاست‌های کلان وزارت جهاد کشاورزی توسعه کشت در محیط های بسته و در شرایط گلخانه ای است افزود: با توجه به شرایط اقلیمی، حفظ منابع آب و خاک، استفاده بهینه از آب و خاک و دیگر نهاده های تولیدی کشت در محیطهای گلخانه ای مزیتی مهم و تاثیر بسزایی در افزایش عملکرد خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به شعار سال( جهش تولید) و تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی توسعه گلخانه های استان به ویژه شهرکهای گلخانه ای را از برنامه های در دست اقدام و اجراء سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد.

بازدار با اشاره به اینکه مساحت زمین گلخانه آقای رضایی در شهرستان بروجرد ۲ هکتار بوده و مساحت سازه این  گلخانه صنعتی یک هکتار است، افزود: سازه گلخانه با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال تکمیل و اتمام می باشد که پیش بینی می شود با بهره برداری از این واحد گلخانه ای آقای رضایی ، ۶۵۰ تن انواع صیفی جات ( فلفل و گوجه) تولید و  اشتغالزایی این واحد تولیدی ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۵ نفر  به صورت غیر مستقیم است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید