Iranian Agriculture News Agency

ضرورت پویایی زنجیره تولید گوشت مرغ و خوراک دام در لرستان

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و معاون بهبود تولیدات دامی سازمان از طرح های در دست اقدام خوراک دام و طیور و آبزیان ماد دانه و کشتارگاه‌های صنعتی مرغ در شهرستان بروجرد بازدید کردند.

ضرورت پویایی زنجیره تولید گوشت مرغ و خوراک دام در لرستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، در این بازدید که مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد  نیز حضور داشتند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه میزان خط تولید کارخانه خوراک دام و طیور وآبزیان ماد دانه شهرستان بروجرد از ۲۴ هزار تن در سال به ۶۰ هزار تن در سال افزایش پیدا کرده است افزودند،به نحوی دیگر  تولید این کارخانه از ۱۰ تن در ساعت به ۲۵ تن در ساعت افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به این موضوع که سه انبار دیگر بصورت سوله مجهز به دستگاه تهویه و کاملا مدرن جهت سیلو کردن مواد دانه ای فله به ظرفیت ۱۵ هزار تن به این مجموعه اضافه شده است ، افزودند ۶ انبار سرپوشیده با رعایت کامل موازین بهداشتی جهت انبار موادبسته بندی شده به منظور خوراک دام و طیور به ظرفیت ۲ هزار تن نیز به ظرفیت اسمی این کارخانه اضافه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با تاکید بر ایجاد و فعال نمودن زنجیره تولید گوشت مرغ اعلام نمودند زنجیره ای کردن حلقه‌های مختلف تولید اعم از تولید جوجه یکروزه، تولید نهاده ها، مرغداری هایی که پرورش مرغ را به عهده دارند، کشتارگاه و بازاررسانی در دستور کار قرار دارد.

 بازدار مهمترین هدف فعال کردن زنجیره تولید مرغ در استان را پایین آوردن ریسک تولید، بازار رسانی یکپارچه و برندسازی در قالب زنجیره اعلام کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید