Iranian Agriculture News Agency

مراد بیرانوند مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خرم اباد اعلام کرد

عملیات گسترده گند زدایی و ضدعفونی سطح شهر خرم اباد

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خرم اباد اعلام کرد: از ابتدای شروع فعالیت ستاد کرونا ، جهاد کشاورزی ، شبکه دامپزشکی شهرستان و مراکز تابعه در راستای پاکسازی ، ضدعفونی و گتدزایی معابر شهری و روستایی خرم اباد نقش فعالی را ایفاء کرده‌اند.

عملیات گسترده گند زدایی و ضدعفونی سطح شهر خرم اباد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، مراد بیرانوند مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خرم اباد اعلام کرد بنا به مصوبه ستاد کرونای شهرستان  خرم اباد و با همکاری قرارگاه صاحب الامر بسیج سپاه و به همت کشاورزان و شرکتهای مکانیزاسیون شهرستان خرم اباد  از ابتدای شروع فعالیت ستاد کرونا ،   جهاد کشاورزی ، شبکه دامپزشکی شهرستان و مراکز  تابعه در راستای پاکسازی ، ضدعفونی و گتدزایی معابر شهری و روستایی خرم اباد نقش فعالی را  ایفاء کرده‌اند.  

وی ادامه داد: نظر به کارایی بالای سمپاش های کشاورزی در گند زدایی و قدرت مانور بالای این دستگاه ها در اکثر نقاط شهری  و روستایی ، به طور روزانه ۱۰ تا ۲۰  دستگاه ، سمپاش بصورت خود جوش و با بسیج همه امکانات مشارکت و همکاری دارند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد افزود:  با توجه به درخواست ستاد کرونای سهرستان و هماهنگی با فرمانده قرارگاه صاحب الامر بسیج ، مجددا پس از مساعد شدن شرایط جوی فعالیت بسیجی وار  سمپاش داران با پشتیبانی جهاد کشاورزی از روز دوشنبه یازدهم فروردین ۹۹ به‌متظور شروع عملیات گسترده سمپاشی و گندزدایی معابر شهری با حضور ده دستگاه سمپاش  ۴۰۰ لیتری از ساعت ٨ صبح از سر گرفته می شود.

 

 بیرانوند ادامه داد با برنامه ریزی  و مذاکرات صورت گرفته با قرارگاه صاحب الامر و حوزه های بسیج و پایگاههای  مقاومت روستایی ، تعداد  ۷۲۰ سمپاش دار شهرستان ،  مجددا عملیات گسترده ضدعفونی و گندزایی معابر شهری و  روستایی و واحد های تولیدی کشاورزی  را  تا کنترل نهایی آلودگی  و شکست  کرونا ادامه خواهند داد  و در کنار همشهریان  خود خواهند بود. و اکثر سمپاش داران حوزه عمل بطور داوطلبانه و خود جوش اعلام آمادگی کرده اند که حداقل در یک روز کاری در  عملیات پاکسازی معابر حضور داشته باشند.  

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد در پایان از حضور بدون چشم داشت و بسیجی وار کلیه کشاورزان دارای دستگاه سمپاش و شرکت‌های مکانیزاسیون  و همچنین از حسن اعتماد فرماندار خرم آباد و فرماندهی قرارگاه صاحب الامر بسیج سپاه و کلیه دستگاه های مرتبط به جهاد کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید