Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد اعلام کرد:

تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم‌آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد اعلام کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم‌آباد با سرمایه ۳۵ میلیارد ریال تشکیل شد.

تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، مراد بیرانوند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد با اعلام این خبر افزود: اولین مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم آباد با حضور ١٩٧ عضو سرمایه گذار برگزار شد.

وی افزود : صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم‌آباد با سرمایه گذاری بیش از ۳۵ میلیارد ریال مشتمل بر ۱۷ میلیارد ریال سهم دولت و ١٨ میلیارد ریال سهم بهره‌برداران تشکیل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد تصریح کرد: خرید سهام در این صندوق از ۳۰ میلیون ریال تا ۳۰۰ میلیون  ریال توسط بهره‌برداران صورت گرفته است.

مراد بیرانوند ادامه این صندوق قرار است در راستای حمایت از بهره‌برداران و تکمیل زنجیره‌های تولید و نسبت به تامین تسهیلات ضروری ارزان‌قیمت بهره برداران فعالیت کند.

وی در پایان گفت در این جلسه آقایان مهندس اشرفی و مهندس اعرابی به نمایندگی از صندوق مادر تخصصی بخش کشاورزی کشور به عنوان ناظر بر تشکیل صندوق شهرستان خرم‌آباد و همچنین مدیرعامل و همکاران و اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان لرستان نیز حضور داشتند.

در این مجمع ۴ نفر اعضای اصلی و ٢ نفر از اعضای علی البدل و ۲ نفر بازرس با آراء شرکت‌کنندگان انتخاب شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید