Iranian Agriculture News Agency

واریز ۶۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان لرستانی خسارت دیده

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از واریز ۶۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان لرستانی خسارت دیده از سیل خبر داد.

واریز ۶۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان لرستانی خسارت دیده

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان "نامدار صیادی"  با اعلام این خبر افزود ؛ در پی وقوع سیل فروردین ماه سال جاری و در راستای ابلاغیه هیئت وزیران مبنی بر جبران بخشی از خسارات وارده به کشاورزان تعداد ۳۰ هزار و ۸۰۰ پرونده برای کشاورزان لرستانی خسارت دیده از سیل  تشکیل شد.

وی افزود مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده که تاکنون ۱۸ هزار پرونده به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف شده و دستور پرداخت آنها اخذ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد مبلغ ۶۰ میلیارد تومان خسارات بلاعوض به حساب ۱۵ هزار کشاورز و همچنین مبلغ ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان واریز شده است.

صیادی در پایان گفت : در تصویب نامه هیات وزیران تصریح شده است که این اعتبارات به منظور جبران بخشی از خسارات به کشاورزان است و مبالغی که ما پرداخت می‌نمائیم در چارچوب تصویب نامه هیات وزیران بوده و با توجه به حجم بالای بلایای طبیعی اینچنینی توصیه ما به کشاورزان این است که نسبت به بیمه کردن محصولات کشاورزی خود اقدام کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید