Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

نخبگان کشور بیانیه گام دوم انقلاب را به گفتمان تبدیل کنند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی لرستان گفت: نخبگان کشور باید با تفسیر بیانیه گام دوم انقلاب را به یک گفتمان در کشور ایجاد کنند.

نخبگان کشور بیانیه گام دوم انقلاب را به گفتمان تبدیل کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان ، حجت الاسلام سید عیسی موسوی صبح امروز در همایش گام دوم انقلاب که در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: گام دوم انقلاب تنها بیانیه‌ای است که مقام معظم رهبری بر تفسیر و اجرای آن تاکید ویژه‌ای داشته اند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب پشتوانه قرآنی دارد، افزود: این بیانیه نقشه راهی برای چهل سال آینده کشور در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: نخبگان کشور باید با تفسیر این بیانیه را به یک گفتمان در کشور ایجاد کنند.

موسوی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک نگاه تاریخی به اوضاع قبل و پس از انقلاب داشته است، تصریح کرد: در این بیانیه مقام معظم رهبری به امر تمدن سازی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند و عوامل محرکه رسیدن به آن را نیز  ترسیم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نسل جوان انقلاب خود را برای جهانی کردن انقلاب اسلامی  آماده کنند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک تفکر بوده و در حال حاضر در کشورهای منطقه شاهد نفوذ آن در ذهن مردم و گروه‌های سیاسی هستیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید