Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

صیانت از اراضی کشاورزی جز اولویت های جهاد کشاورزی است

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار کرد

صیانت از اراضی کشاورزی جز اولویت های جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در لرستان، در این دیدار که کاووس رمضان زاده مدیر اموراراضی، سرهنگ علی قدمی فرمانده یگان حفاظت اموراراضی، همت فرهادی مشاورانتظامی حضور داشتند، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: جلوگیری از تغییر کاری غیر مجاز و صیانت از اراضی کشاورزی جز اولویت های جهاد کشاورزی است.

دکتر بازدار اظهار داشت: اراضی کشاورزی جز سرمایه ملی است که بایستی برای حفظ تولید محصولات کشاورزی و منابع طبیعی برای نسل های آینده صیانت و نگهداری کرد .

در ادامه این نشست، کاووس رمضان زاده مدیر اموراراضی سازمان جهاد کشاوزی استان لرستان با اشاره به اینکه «نباید به هرقیمتی برای اراضی کشاورزی مجوز تغییر کاربری صادر کرد» گفت: خروج  اراضی کشاورزی از چرخه تولید لطمه بزرگی به بخش کشاورزی وارد می کند و در کنار حفظ اراضی کشاورزی باید شرایط را برای توسعه سایر بخش فراهم کرد به شرطی که به اراضی مرغوب کشاورزی ضربه وارد نشود.

سردار مهدیان نسب نیز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، به تعامل با سازمان جهادکشاورزی اشاره و بر همکاری با سایر دستگاههای اجرایی در جهت حفظ و صیانت از  اراضی  زراعی و باغی به عنوان میراثی برای نسل آینده تاکید نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید