Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد:

جهاد کشاورزی با مدیریت صحیح و روحیه جهادی، به خوبی به مردم سیل زده استان خدمت رسانی کرد

آیت الله میرعمادی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، با کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

جهاد کشاورزی با مدیریت صحیح و روحیه جهادی، به خوبی به مردم سیل زده استان خدمت رسانی کرد

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه سازمان  جهاد کشاورزی استان لرستان و ادارات کل تابعه در تامین سبد غذایی مردم، از خدمات و اقدامات آنان در خدمت‌رسانی به مردم آسیب دیده در جریان سیل فروردین ۹۸، تقدیر و تشکر کرد و گفت: مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان با مدیریتی صحیح، هماهنگی اصولی و داشتن روحیه جهادی علی رغم محدودیت‌های موجود توانستند به خوبی به مردم سیل زده شهرستان های استان خدمت رسانی ویژه‌ای را ارائه داده و در حل مشکلات آسیب دیدگان گام  بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد تصریح کرد: با توجه به خدمات چشمگیر و جهادگرانه مجموعه جهاد کشاورزی استان، نیاز است تا تنگناهای موجود و مشکلات باقی مانده برای کشاورزان و بهره برداران آسیب دیده از سیل اخیر نیز با جدیت بیشتر و اقدامات مؤثرتری مرتفع شود.

 در ادامه این دیدار  آیت الله میرعمادی با حضور در ستاد سیل استان و بازدید از قسمت‌های مختلف این ستاد و گفتگو با مدیران و کارشناسان حاضر در مجموعه، از نزدیک در جریان روند ثبت و ضبط مدارک و مستندات کشاورزان و بهره برداران آسیب‌دیده از سیل ۹۸ قرار گرفته و پرونده هایی از شهرستان های مختلف را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و خدمات ستاد سیل سازمان جهاد کشاورزی افزود: بدون شک زحمات و تلاش‌های جهاد گرانه مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان در بحث خدمات رسانی به کشاورزان و آسیب دیدگان سیل فروردین ماه ۹۸ در نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید