Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد:

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و وام بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان لرستان

در جریان جاری شدن سیل در ابتدای سال جاری به زیربخش‌های کشاورزی استان لرستان خسارات زیادی وارد شد که در این راستا دولت مصوبه ای را جهت کمک به کشاورزان و جبران خسارات وارده ناشی از سیل را ابلاغ کرد.

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و وام بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان لرستان

به گزارش خبرنگار ایانا در لرستان، دکتر عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اعلام این مطلب گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت تسهیلات ارزان قیمت و وام های بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل اختصاص یافته که تاکنون برای ۳۰ هزار و ۴۴۰ نفر از کشاورزان لرستانی خسارت دیده از سیل پرونده تشکیل شده و در سامانه سجاد "سامانه جامع اطلاعات دولت"  بارگذاری شده است.

این مقام مسئول ادامه داد روند پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و وام های بلاعوض در حال انجام است و مبلغی که برای پرداخت خسارت مصوب شده بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان می باشد.

بازدار تصریح کرد: تاکنون به ۱۸۰۰ نفر مبلغی در حدود ۷ میلیارد تومان خسارات بلاعوض و به ۱۴۱۱ نفر مبلغ ۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت پرداخت شده است.

 وی در پایان گفت : روند پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و وام بلاعوض به کشاورزان لرستانی از طریق سیستم بانکی همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید