Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان:

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و هیأت همراه از شرکت بایر افلاک ازنا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به اتفاق زبردست مدیرکل دامپزشکی و حجت الاسلام والمسلمین ویس کرمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، اسداللهی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی از کارخانه تولید داروهای دامی بایر افلاک ازنا بازدید کردند.

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و هیأت همراه از شرکت بایر افلاک ازنا

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به اتفاق زبردست مدیرکل دامپزشکی و حجت الاسلام والمسلمین ویس کرمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، اسداللهی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی از کارخانه تولید داروهای دامی بایر افلاک ازنا بازدید کردند.

 در این بازدید از کلیه خطوط تولیدی داروهای این شرکت شامل داروهای تزریقی و محلول های خوراکی بازدید به عمل آمد.

شرکت بایر افلاک ازنا یکی از بزرگترین شرکت های تولید داروهای دامی در استان و کشور می باشد که در منطقه ویژه اقتصادی ازنا قرار گرفته است و دارای پروانه ساخت ۹۸ قلم انواع داروهای دامی از اداره کل دامپزشکی استان می باشد.

 شاهرخی در دیدار با مدیرعامل و مدیریت کارخانه بایر افلاک بر ارتقاء سطح علمی داروهای دامی، حضور در بازارهای جهانی و استفاده از توان تولیدی گیاهان دارویی استان در صنعت داروسازی تأکید نمود.

 در این بازدید مقرر گردید تا پیگیری‌های لازم برای اعطای سرمایه در گردش در حوزه توسعه تولید داروهای دامی و برای راه اندازی  فاز دوم و تولید داروهای انسانی این شرکت به جهت ایجاد اشتغال پایدار صورت گیرد.

 لازم به ذکر است فاز تولید داروی انسانی این شرکت هم با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در حال تکمیل شدن است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید