Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت:

ارزش افزوده کشاورزی لرستان ۲۴ درصد است/جهش در بخش کشاورزی ایجاد می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ارزش افزوده بخش کشاورزی استان را ۲۴ درصد اعلام کرد.

ارزش افزوده کشاورزی لرستان ۲۴ درصد است/جهش در بخش کشاورزی ایجاد می‌شود
سید عماد شاهرخی در جشنواره تخصصی زنبور عسل که در دلفان برگزار شد با بیان اینکه نگاه به بخش کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم و وجود استاندار بومی ویژه است، گفت: به دستور استاندار لرستان و هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات تملک دارایی سازمان جهاد کشاورزی امسال ۶۰ درصد  افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ارزش افزوده بخش کشاورزی لرستان در سال‌های گذشته ۹ درصد ولی در حال حاضر ۲۴ درصد است این در حالی بوده که میانگین ارزش افزوده بخش کشاورزی کشور ۱۸ درصد است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: میانگین اشتغال در بخش کشاورزی کشوری ۱۹ ولی در لرستان این ۲۹ است و این ا

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛مر نشان می‌دهد لرستان استانی با محوریت بخش کشاورزی است و نگاه ویژه مسئولان نشات گرفته از این موضوع است.

وی بیان کرد: در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی مصمم هستیم روحیه کار جهادی و به تعبیر مقام معظم رهبری  روحیه کار انقلابی و شبانه روزی را در راس کار انجام بدهیم.

شاهرخی گفت: در جریان سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی با تلاش‌های نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار و نمایندگان مجلس و همچنین با وحدت و همدلی بین مسئولان استان سقف اعتبارات بخش کشاورزی استان از ۸۵۵ میلیارد تومانی که قبلا مصوب شده بود به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده  به طور یقین بخشی از عقب ماندگی های سنوات گذشته بخش کشاورزی درایستگاه‌های پمپاژی که ۱۸ سال است زخمی شده و به بهره‌برداری نرسیدند، در ۹۰۰ کیلومتر کانال آبر سنتی، آبخیزداری و آبخوان‌داری جهشی در بخش کشاورزی استان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی لرستان مصمم به خدمت و توسعه بوده و در یکسال گذشته اقدامات جهادی و انقلابی را در دستور کار داشته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید