Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

پیام تسلیت سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

پیام تسلیت سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

بار دیگر محرم از راه می رسدتا عاشقان حق و حقیقت در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهیدان کربلا عزاداری کنند و در حسرت لبیک به نوای " هَل مِن ناصر یَنصُرُنی " سومین پیشوای شیعیان جهان اشک حسرت بریزند.

ماه محرم فرصت همنوایی با کاروان کربلا و احیاء شور و شعور عاشورایی است تا در طنین صدای پرسوز عزاداران سید الشهدا(ع)، اندکی درنگ کنیم برای تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین و انسانیت را تضمین کرد و به مکتبی برای آموختن الفبای، ایثار، آزادگی، خلوص و خدا محوری مبدل شد.

مراسم عزاداری محرم امسال در این سازمان همگام با هیئت های مذهبی و اقوام مختلف ایران اسلامی به نمونه ای کامل از آداب و رسوم ایرانیان در عرض ارادت به خاندان آل محمد علیهم السلام تبدیل شده و با شکوه خاصی برگزار می شود.

با امید به اینکه به تأسی از رهروان راستین نهضت حسینی، از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره جوییم.

عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان خواستارم. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید