Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان:

نظام صنفی بازوی توانمند جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان گفت: نظام صنفی بازوی توانمند جهاد کشاورزی است

 نظام صنفی بازوی توانمند جهاد کشاورزی است

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه نظام صنفی بازوی توانمند جهاد کشاورزی است گفت: اعتقاد شخصی وسازمانی من این است که “نظام صنفی کشاورزی ومنابع طبیعی” از مؤلفه‌ها و محرکهای اصلی در حوزه تولید و توسعه بخش کشاورزی است و بزرگترین تشکل غیردولتی کشاورزی در کشور است.

سید عماد شاهرخی”افزود: هر چه این تشکل قوی تر و کارآمدتر باشد بی تردید شاهد فرآیند توسعه و تولید محصولات کشاورزی دراستان خواهیم بود.

وی به تعامل و حمایت متقابل بین نظام صنفی و سازمان جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: به این امر معتقدم که بدون مشارکت، هم افزایی وحمایت نمی‌توانیم شاهد گام‌های مؤثری در امر تولید و توسعه در بخش کشاورزی باشیم و زمانی که بخش دولتی توان وظرفیت کافی در توسعه بخش کشاورزی ندارد در این شرایط مکانیسم نظام صنفی که به‌ تعبیری بازوی اجرایی حوزه کشاورزی محسوب می شود می تواند به توسعه بخش کشاورزی کمک کند، ما نیز به این همکاری و تعامل نیازمندیم و در جهت حمایت از این تشکل کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان ظرفیت‌های قانونی خوبی دارد، افزود: پیشنهاد می‌کنیم این مجموعه یک اتاق فکر تشکیل دهد تا به راهکارهایی برای پیشبرد بهتر اهداف جهاد برسد و چنانچه این راهکارها جنبه علمی و اجرایی داشته باشد حتماً از آن پشتیبانی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نظام صنفی کشاورزی ومنابع طبیعی استان سهم بسزایی در افزایش تولید، کشت قراردادی، جهش تولید دردیمزارها، برندسازی و بازاریابی محصولات کشاورزی دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید