Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان:

سقف اعتبار دامدار کارت از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: سقف اعتبار دامدار کارت از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سقف اعتبار دامدار کارت از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ غلامعلی فتحی با اعلام این خبر گفت در جلسه مشترک با معاونت اعتباری بانک کشاورزی ابلاغ اعتبار سرمایه در گردش واحدهای مرغداری و دامداری در قالب دامدار کارت به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان افزود: با توجه به زمان باقیمانده مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها و شعب بانک کشاورزی در اسرع وقت و به صورت ویژه اطلاع اطلاع رسانی لازم به افراد مشمول را انجام دهند.

غلامعلی فتحی تاکید کرد: متقاضیان دامدار کارت که پرونده آنها در حال حاضر در بانک موجود است و هنوز عقد قرار داد نشده‌اند با هماهنگی شعبه مربوطه  طی دو روز کاری پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ (هماهنگ شده کارشناسان بانک در محل کار حضور داشته باشند) نسبت به عودت پرونده آنها به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها به منظور ویرایش مبلغ مطابق یونیت ک کاست جدید اقدام کنند.

 وی در پایان گفت: تنها طرحهایی که عقد قرارداد نشده‌اند شامل این موضوع می باشند، برای متقاضیان جدید در صورت باز شدن سامانه سیتا و یا هرگونه ابلاغیه جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید