Iranian Agriculture News Agency

هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در لرستان برپا شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در این استان با حضور ۷۰ شرکت مختلف از سراسر کشور خبر داد.

هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در لرستان برپا شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان؛،سید عماد شاهرخی امروز پنج شنبه در هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی اظهار کرد: برای اینکه بهره وری را در بخش کشاورزی بالا ببریم، نیاز به این داریم که هم دانش فنی را در بخش کشاورزی افزایش دهیم و هم اینکه خلاقیت، نوآوری و ایده‌های جدید را به بخش کشاورزی انتقال دهیم.

 وی عنوان کرد: این نمایشگاه نیز با این دو هدف در استان لرستان برپا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه ۷۰ شرکت از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند افزود: تجهیزات و امکانات به روزی از سوی این شرکت‌ها برای تولید کنندگان ارائه شده است.

 شاهرخی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه‌ها موجب می‌شود تا تولید کننده مستقیماً با شرکت‌های این حوزه ارتباط برقرار کند بیان داشت: همچنین تجهیزات با قیمت مناسب و با کیفیت لازم با برپایی این نمایشگاه در اختیار کشاورزان و تولید کنندگان قرار داده می‌شود.

 این نمایشگاه تخصصی از ۱۲ تا ۱۵ اسفند ماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۴ الی ۱۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خرم آباد واقع در میدان دانشجو آماده بازدید علاقمندان است

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید