Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اظهار کرد:

مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان لرستانی وجود ندارد

بیست و یکمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی به ریاست مهندس سید عمادشاهرخی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و با حضور علی اصغر صفری راد، مدیر کل امور اقتصادی استانداری لرستان، معاونین، مدیران ستادی و ادارات وابسته مرتبط در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان لرستانی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اظهار کرد؛ از ابتدای بهمن ماه تا پایان این ماه ۴۵۹۶ مورد بازرسی در سطح کل استان انجام شده است که تعداد ۴۸۴ پرونده برای متخلفان به جرم گرانفروشی، کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه، عدم درج قیمت و عدم رعایت ضوابط بهداشتی تشکیل شد و با آنان برخورد قضایی شده است.

 شاهرخی در خصوص وضعیت کالاهای اساسی گفت؛ تولید مرغ در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و روزانه بیش از ۲۰۰ تن گوشت مرغ کشتار می شود، همچنین به منظور ثبات آرامش در بازار مقدار ۶۵۰ تن  برنج هندی و تایلندی به  در سطح استان توزیع خواهد شد.

 این مقام مسئول بر تشکیل قرارگاه امنیت غذایی به ریاست فرمانداران در کلیه شهرستان ها تأکید کرد و گفت؛ بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه تنظیم بازار در شهرستانها با برگزاری قرارگاه امنیت غذایی حل و فصل می‌شود.

 وی در پایان گفت کشت محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی بر اساس سطح ابلاغ شده وزارت متبوع انجام  می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید