Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان:

تخریب ساخت‌ وسازهای غیر مجاز در شهرستان بروجرد

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان گفت: تخریب این تعداد ساخت‌‌ و ساز غیر مجاز بمنظور اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به استناد تبصره ۲ماده ۱۰ و با دستور مقام قضائی در مسیر جاده بروجرد به اراک انجام شد.

تخریب ساخت‌ وسازهای غیر مجاز در شهرستان بروجرد

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ سرهنگ همایون بخشی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان گفت: تخریب این تعداد ساخت‌‌ و ساز غیر مجاز بمنظور اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به استناد تبصره ۲ماده ۱۰ و با دستور مقام قضائی در مسیر جاده بروجرد به اراک انجام شد.

 وی اضافه کرد: افراد سودجو در این اراضی اقدام به احداث بنا، محوطه‌‌سازی و پی‌کنی غیر مجاز کرده بودند.

 سرهنگ همایون بخشی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان گفت: با تخریب ساخت‌ و‌ سازهای غیرمجاز در مجموع بیش از ۱۶۰ متر مربع  از اراضی زراعی و باغی به حالت اولیه بازگردانده شد.

 وی افزود: پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز برای حفظ اراضی ارزشمند زراعی و باغ ها با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار  و جلو گیری از سوء استفاده دلالان در دستور کار یگان حفاظت امور اراضی قرار دارد.

 سرهنگ بخشی در پایان از بهره‌برداران شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه به آدرس https://cms.laoi.ir/ تخلف تغییر کاربری را ثبت وپیگیری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید