Iranian Agriculture News Agency

حسنی‌مقدم تاکید کرد:

اهمیت ویژه قرارگاه امنیت غذایی در کنترل قیمت بازار و تأمین کالاهای اساسی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: نقش قرارگاه امنیت غذایی در کنترل قیمت بازار و تأمین کالاهای اساسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اهمیت ویژه  قرارگاه امنیت غذایی در کنترل قیمت بازار و تأمین کالاهای اساسی

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان، اسفندیار حسنی‌مقدم در پانزدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی با اعلام این خبرگفت: نظارت و بازرسی، کنترل قیمت و تأمین کالاهای اساسی مورد تأکید رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی بوده است بنا بر این ما نیز وظیفه داریم  تمام تلاش خود را جهت تحقق این مهم به کار گیریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ساماندهی نیروهای نظارت و بازرسی از نظر کمی و کیفی بمنظور  تداوم این فرایند  متناسب با شهرهای استان تأکید کرد

این مقام مسئول با اعلام اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت عمومی مردم، رفع مشکلات تولید محصولات کشاورزی با وجود ظرفیتهای بالقوه ای که در بخش کشاورزی استان وجود دارد و در راستای تأمین سلامت و امنیت غذایی است افزود دستگاه های مرتبط در زمینه کنترل قیمت بر بازار  به شکل میدانی و اجرایی در جهت ثبات در بازار و رضایتمندی مردم با همدلی و وفاق تلاش می کنند.

 وی در زمینه نظارت بر خبازیها افزود :با افزایش قیمت نان نظارت برخبازیها در کارگروه نظارت مطرح و در این مدت نظارت جدی و مؤثری بر افزایش کیفیت نان و یا کم فروشی صورت گرفته است.

آموزش نیروهای بازرسی توسط مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی، نظارت بر خبازیها با هماهنگی فرمانداری ها و تعزیرات به صورت جدی و عملیاتی، نصب تابلوی نرخ نان توسط خبازیها، توزیع سامانه‌ ای و هوشمند آرد و ذخیره سازی مرغ منجمد مورد تاکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان قرار گرفت.

 جلسه قرارگاه امنیت غذایی به ریاست دکتر سیروس ابراهیمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و با حضور دکتر اسفندیار حسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی موسوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان، نامدار صیادی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری لرستان، معاونین مدیران ستادی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان‌ برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید