Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان:

حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان از تخریب یک مورد تغییر کاربری غیرمجاز در روستای جهان آباد شهرستان سلسله خبر داد.

حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان؛ سرهنگ همایون بخشی با اشاره به اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان سلسله ، گفت: براساس پیگیری‌های مستمر این یگان  از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضایی، در منطقه خوش آب و هوای روستای جهان آباد  شهرستان سلسله یک  مورد تغییر کاربری غیرمجاز  احداث بنا، با حضور مسئولان ذی‌ربط تخریب شد و حدود ۵۰ مترمربع از اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

سرهنگ همایون بخشی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان با اشاره به افزایش مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان سلسله گفت: این برخوردها برای هشدار به زمین‌خواران و نیز پیشگیری از به دام افتادن مردم در چنگال این افراد سودجو است.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، افزود: این امر مستلزم آگاهی شهروندان به ضرورت تولید غذا و نقش مهم حفظ کاربری اراضی در این راه است.

وی در پایان گفت: از مردم  می خواهیم تا از طریق سامانه ۱۳۱، سازمان امور اراضی را در حفظ و حراست از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی همراهی کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید