Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

برگزاری ٢٣ نشست رفع موانع تولید در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، از ابتدای سال جاری تاکنون ٢٣ کارگروه رفع موانع تولید در این سازمان برگزار شده است.

برگزاری ٢٣ نشست رفع موانع تولید در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی افزود: این نشست‌ها با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو شامل استانداری، اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، کانون کارفرمایان، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان جهادکشاورزی، و به منظور رفع مشکلات ۱۰۰ واحد تولیدی مشکل‌دار متقاضی رسیدگی به موضوع و جلوگیری از تعطیلی واحدهای مذکور برگزار شده است.

وی اظهار داشت: از بین ۱۰۰ واحد تولیدی مشکل‌دار متقاضی شرکت در کارگروه رفع موانع تولید، مشکلات ۹۸ واحد تولیدی در این کارگروه رفع شده است و به چرخه تولید بازگشتند و تنها پرونده ٢ واحد تولیدی به کارگروه اصلی استانداری ارجاع داده شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین از برگزاری ٢۶ جلسه با بانک‌های عامل جهت جلوگیری از تملیک و صدور اجرائیه واحدهای راکد تولیدی بخش کشاورزی خبر داد و گفت: برگزاری این جلسات باعث حل مشکل واحدهای تولید کشاورزی قبل از طرح در کارگروه رفع موانع تولید شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید