Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک:

دوره آموزشی آشنایی با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در آبیک برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از برگزاری اولین دوره آموزشی آشنایی با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در این شهرستان خبر داد.

دوره آموزشی آشنایی با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در آبیک برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، علی همت‌زاده با اعلام این خبر افزود: در این دوره آموزشی که با اهداف افزایش آگاهی عمومی در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ارزشمند کشاورزی انجام شد، بیش از ۱۰۰ نفر از کشاورزان، دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان آبیک حضور داشتند.

وی اظهار کرد: در این دوره آموزشی فراگیران با کلیات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، نحوه درخواست تغییر کاربری و صدور مجوز، لزوم حفاظت و بهره برداری بهینه از اراضی زراعی و باغ‌ها برا ی نسل‌های آینده‌، قوانین نحوه الحاق به بافت روستاها و شهرها، محدوده فعالیت دهیاران و شوراها، موارد و مصادیق تغییر کاربری، سامانه تلفنی ۱۳۱ امور اراضی، نحوه رسیدگی به گزارشات مردمی و مراحل حقوقی برخورد با متخلفین حوزه تغییر کاربری غیر مجاز، آشنا شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک یادآور شد: زمین‌های با قابلیت کشاورزی محدود هستند بنابراین وظیفه داریم تا به موجب قانون به شکل مطلوب از آن‌ها در برابر تهدیدات حفاظت کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید