Iranian Agriculture News Agency

بررسی "موضوع بیمه محصولات کشاورزی" در برنامه استودیو کشاورز استان قزوین

چهل و چهارمین برنامه استودیو کشاورز استان قزوین با موضوع "اهمیت بیمه محصولات کشاورزی"، صبح امروز به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

بررسی "موضوع بیمه محصولات کشاورزی" در برنامه استودیو کشاورز استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، استودیو کشاورز این استان در پنجمین برنامه خود میزبان مهندس علی آجربندی از کارشناسان صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین بود.

در این برنامه کارشناسی گفتگو محور که از ساعت ۹ صبح امروز به صورت زنده از شبکه تلویزیون اینترنتی برکت در بستر شبکه اجتماعی تاک و با موضوع اهمیت بیمه محصولات کشاورزی با محوریت بیمه دام، طیور و آبزیان پخش شد، در خصوص مباحث مختلفی از جمله سیر تکاملی بیمه محصولات کشاورزی در ایران، نقش بیمه در تعدیل ریسک تولیدات کشاورزی، نقش ترویج در توسعه بیمه محصولات کشاورزی، مراحل بیمه محصولات کشاورزی از بیمه کردن تا پرداخت خسارت، انواع بیمه محصولات کشاورزی، جایگاه و انواع بیمه در تولیدات دام، طیور و آبزیان، بحث و گفتگو شد.

گفتنی است، برنامه‌های استودیو کشاورز استان قزوین به صورت منظم روزهای دوشنبه و ‌چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از طریق شبکه تلویزیون اینترنتی برکت به صورت زنده و مستقیم پخش و قابل دسترسی می‌باشد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید