Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز:

اجرای عملیات تخریب ۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در البرز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: عملیات تخریب دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۸۲۰ متر مربع در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرایی شد.

اجرای عملیات تخریب ۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، وحید یوسفلی با اعلام این خبر افزود: این تغییر کاربری‌های غیرمجاز شامل ساخت و ساز بنا، فنس‌کشی و احداث استخر در اراضی روستاهای جهان آباد و پیریوسفیان بودند، که در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب شدند.

وی ادامه داد: ساخت و ساز و فنس کشی در اراضی کشاورزی که با هدف تغییر کاربری زمین صورت می‌گیرد، یکی از شگردهای اصلی سودجویان زمین به شمار می‌رود که همواره تحت نظارت و رصد کارشناسان امور اراضی و جهاد کشاورزی  است.

‌مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز با اشاره به اهمیت فعالیت‌های ‌پیشگیرانه و آموزشی ‌و ترویجی ‌در این خصوص اظهار داشت: بی‌تردید مشارکت و نظارت ‌عمومی مردم بهترین ‌و ‌موثرترین راه برای ‌حفاظت از اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی می‌باشد؛ لذا از شهروندان خواستاریم هرگونه تغییر کاربری ‌در اراضی کشاورزی را از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سودجویی برخی افراد و تخریب اراضی کشاورزی جلوگیری شود.‌

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید