Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان:

۶ کارگاه آموزشی ترویجی طرح جهش تولید در دیمزارها در شهرستان تاکستان برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: در راستای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، تاکنون ۶ مورد کارگاه آموزشی ترویجی به منظور توانمندسازی و افزایش سطح دانش علمی کشاورزان این شهرستان برگزار شده است.

۶ کارگاه آموزشی ترویجی طرح جهش تولید در دیمزارها در شهرستان تاکستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حشمت رحمانی با اعلام این خبر افزود: این کارگاه‌های آموزشی ترویجی در مراکز جهاد کشاورزی ضیاء آباد، قاقازان غربی و اسفرورین برگزار شده است و اجرای این برنامه‌های آموزشی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این دوره‎‌های آموزشی با موضوعات مختلفی از جمله معرفی ارقام زود بازده گندم دیم، استفاده از ادوات کشت مستقیم، اهمیت بیمه محصولات کشاورزی، به زراعی گندم دیم، مزایای استفاده از بذرمال و آموزش نحوه مصرف آن، اهمیت استفاده از کودهای فسفاته در سطح مزراع دیم اجرایی شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه آموزش نقش به سزایی در افزایش سطح علمی کشاورزان دارد، عنوان کرد: بالا بردن تولید در واحد سطح در اراضی دیم شهرستان تاکستان هدف نهایی برگزاری این کارگاه‌های آموزشی است که از طریق افزایش سطح علمی کشاورزان در کنار اقدامات میدانی دیگر قطعا قابل دستیابی می‌باشد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید