Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به مناسبت روز ملی صادرات

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با صدور پیامی روز ملی صادرات را به همه صنعتگران، جهادگران و فعالان اقتصادی استان بویژه صادرکنندگان محصولات کشاورزی تبریک گفت.

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به مناسبت روز ملی صادرات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

نامگذاری یک روز از روزهای سال به عنوان "روز ملی صادرات" برای ترویج فرهنگ صادرات و تقدیر از سربازان و ایثارگران جبهه اقتصادی، فرصت ارزشمندی است تا مباحث مربوط به صادرات بار دیگر مورد توجه تولیدکنندگان، مسئولان و دست اندرکاران امر قرار گیرد.

بی‌تردید، استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوان صادراتی در حوزه های مختلف بویژه کشاورزی است که توسعه آن نیازمند برنامه‌ریزی علمی و سرمایه‌گذاری هدفمند است تا زمینه اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی را برای استان فراهم سازد. سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، کما فی‌السابق برخود تکلیف می‌داند، در همراهی با تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی، تجار و صادرکنندگان استان، همه توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را به کار بندد تا با رفع موانع، پشتیبانی از توسعه صادرات و متنوع‌سازی محصولات کشاورزی صادراتی، ظرفیت‌های باقوه صادراتی بخش کشاورزی استان را به ظرفیت‌های بافعل تبدیل کند و توان بخش کشاورزی استان در این زمینه را به منصه ظهور بگذارد.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تبریک هفته وحدت و اعیاد ولادت رسول مهربانی‌ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، روز ملی صادرات را به کلیه صنعتگران، جهادگران و فعالان اقتصادی استان بویژه در بخش کشاورزی تبریک عرض نموده و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده‌اند، تقدیر و تشکر نمایم.

 

فاطمه خمسه

۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید