Iranian Agriculture News Agency

در جلسه‌ای با حضور لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

طرح تامین و انتقال آب برای توسعه باغات طارم سفلی مورد بررسی قرار گرفت

در جلسه‌ای نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، ف رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، علی رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، و تعدادی از روستاییان منطقه طارم سفلی، موضوع طرح تامین و انتقال آب در باغات زیتون اراضی شیب‌دار طارم سفلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرح تامین و انتقال آب برای توسعه باغات طارم سفلی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین؛ در این نشست که در شرکت آب منطقه‌ای قزوین برگزار شد، گزارشی از نتایج مطالعات صورت گرفته توسط سازمان جهاد کشاورزی ارائه و وضعیت کنونی تخصیص ۲۵ میلیون مترمکعب آب از رودخانه شاهرود در اراضی و روستاهای طارم سفلی، اقدامات صورت گرفته در جهت تبدیل تخصیص‌ها به مجوزهای بهره‌برداری، چالش‌ها و راهکارهای تسریع فرایند آن بررسی گردید.

 در این جلسه بر ضرورت تخصیص آب بیشتر از رودخانه شاهرود جهت توسعه باغات جدید و حفظ و احیا باغات سنتی، تامین اعتبارت مورد نیاز و تسریع در امور تاکید شد.

همچنین در این جلسه، درخواست سازمان جهاد کشاورزی استان از نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی جهت تمدید مهلت دریافت مجوزهای بهره‌برداری تخصیص‌های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو مطرح شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید