Iranian Agriculture News Agency

دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی با رییس کل دادگستری استان قزوین

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به همراه جمعی از مدیران این سازمان با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی با رییس کل دادگستری استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این دیدار ظهر امروز و با همراهی حجت الاسلام بهادری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، شاپورزاده مشاور عالی رییس سازمان، عبدی مدیر امور اراضی و قبادی مدیر روابط عمومی سازمان در دفتر رئیس کل دادگستری استان قزوین انجام شد.

فاطمه خمسه، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب علی شعبانی به سمت رئیس کل دادگستری استان و آرزوی توفیق الهی برای وی در این مسئولیت خطیر، اظهار داشت: اقدامات دستگاه قضا هم در سطح کلان کشور و هم در سطح استان در راستای حمایت از حقوق مشروع مردم و برخورد با متخلفان، بسیار قابل تقدیر است.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت بخش کشاورزی استان‌، تغییر کاربری اراضی کشاورزی را تهدیدی جدی برای بخش کشاورزی استان برشمرد و بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان با وجود تمام محدودیت‌هایی که با آن مواجه است از جمله کمبود نیرو و امکانات لازم در بخش امور اراضی، با تمام توان در مقابل تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی استان ایستاده است و در این راه، حمایت‌های دستگاه قضایی استان را همواره در کنار خود داشته است و جا دارد از این همراهی و حمایت‌ها قدردانی نماییم. 

علی شعبانی، رییس دادگستری کل استان قزوین نیز در این دیدار با بیان اینکه قوه‌قضاییه حامی و پشتیبان بخش کشاورزی است‌ چرا که استقلال کشور در گرو امنیت غذایی جامعه است، اظهار داشت: عملکرد دو سال اخیر سازمان جهاد کشاورزی در زمینه امور اراضی بویژه در اجرای احکام قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی بسیار قابل توجه بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اجرای بیش از ۶۰۰ مورد قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی در سال گذشته را نشان‌دهنده عزم جدی مسئولین استان برای مقابله با متخلفان عنوان کرد و گفت: ملاک عمل در برخورد با متخلفان، مُر قانون است و در اجرای قانون ملاحظه هیچ فرد و نهادی را نباید کرد و همه در برابر قانون یکسان هستند.

وی همچنین در این دیدار برای حل مسائل و مشکلات مطرح شده و پیگیری امورات مربوط به حفاظت از اراضی کشاورزی استان قول مساعد داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید